UXDE dot Net Wordpress Themes

Novice

Na obisku v Bainbridge Township, Ohio, ZDA

Bainbridge Township je eno od šestnajstih mestnih okrožij na območju Geauga (Ohio, ZDA). Na sončen, pozno oktoberski dan, ki ni z ničemer kazal, da se približuje zima, so me prijazno sprejeli odgovorni za ceste: Jim Stanek, direktor, John Brett, cestni nadzornik in Ken Holand, vodja operative.

(več …)

Skupaj bolje pripravljeni na zimo

V Ljubljani je potekala prva problemska konferenca Zimska služba – s sodelovanjem do še boljše prevoznosti cest in še večje prometne varnosti.

Oglejte si nekaj utrinkov, več informacij sledi.

(več …)

Varneje v šolo

Direkcija RS za infrastrukturo pripravlja smernice Varneje v šolo. Smernice, interaktivni zemljevid in promocijski videoposnetek bodo objavljeni letos, predvidoma septembra, in bodo dostopni na spletišču državne uprave (Ministrstvo za infrastrukturo, Direkcija RS za infrastrukturo).

Več si lahko preberete v prispevku Uroša Brumca,  mag. inž. prom., Direkcija RS za infrastrukturo.

(več …)

Razbijamo mite o kolesarjenju na Danskem

V Kopenhagnu poteka življenje na kolesu. Mesto ima več koles kot je prebivalcev in skoraj 400 kilometrov kolesarskih stez. Prisluhnite, kaj je o kolesarjenju v Kopenhagnu povedal Matija, ki je po Gimnaziji Poljane, odšel na študij na Dansko.

(več …)

Trajnostna mobilnost v Pragi

Češko glavno mesto Praga ima skoraj 1.3 milijona prebivalcev. Kljub temu, zaradi pomanjkanja kolesarskih stez, mestnih koles v centru Prage tako rekoč ni opaziti. Trajnostno mobilnost vzpodbujajo z električnimi skiroji.

(več …)

Solkanski most je bil zgrajen leta 1905 kot del železniške povezave med Trstom in Dunajem. Odlikuje ga izjemna eleganca in lahkotnost kamnite zgradbe, ki kot mavrica preskoči Sočo. Doživel je obe svetovni vojni. V prvi je bil avgusta 1916. leta miniran z 930 kg eksploziva in ob strašnem poku je lok v celoti zgrmel v Sočo. V drugi svetovni vojni je vzdržal 6 napadov zavezniških zračnih sil. Obnovili so ga Italijani leta 1927.

(več …)

Solkanski most

Solkanski most je bil zgrajen leta 1905 kot del železniške povezave med Trstom in Dunajem. Odlikuje ga izjemna eleganca in lahkotnost kamnite zgradbe, ki kot mavrica preskoči Sočo. Doživel je obe svetovni vojni. V prvi je bil avgusta 1916. leta miniran z 930 kg eksploziva in ob strašnem poku je lok v celoti zgrmel v Sočo. V drugi svetovni vojni je vzdržal 6 napadov zavezniških zračnih sil. Obnovili so ga Italijani leta 1927.

(več …)

Koristne povezave