Komuniciranje z javnostjo pri izvajanju zimske službe

Komuniciranje z javnostjo pri izvajanju zimske službe

Datum
15.01.2015
9:30 - 15:00

Lokacija
Plaza Hotel Ljubljana, Ljubljana

Kategorija
Ostala izobraževanja

Opis dogodka


Delavnico na temo dobrega komuniciranja z javnostjo smo pripravili z željo, da bi dobro sodelovanje upravljavcev cest in izvajalcev zimske službe z mediji in uporabniki cest, pripomoglo k boljši obveščenosti uporabnikov cest, večjemu ugledu izvajalcev zimske službe in upravljavcev cest in v končni fazi tudi k varnim in prevoznim cestam v zimskem času.

Delavnica bo vsebovala predavanja v manjšem obsegu. Prevladovale bodo vaje za komuniciranje v težjih situacijah in delo udeležencev na konkretnih primerih: kako odgovoriti novinarjem oziroma uporabnikom cest, kaj povedati ob določeni situaciji, na kakšen način, priprava konkretnih izjav.

Na delavnico vabimo:
– odgovorne za zimsko službo na državnih in občinskih cestah,
– vodje vzdrževanja, vodje vzdrževalnih baz,
– vse, ki pri izvajanju zimske službe prihajate v stik z javnostjo – uporabniki cest in mediji,
– odgovorne za komunikacijo z uporabniki cest in mediji.

Delavnica bo potekala od 9.30 do 15.00 ure.

Program:
Kaj je treba vedeti o uporabnikih cest in medijih
• Kako, kdaj in katerim medijem pošiljamo sporočila?
• Spoznavanje načina dela novinarjev
• Kaj pomenijo izjava, pogovor, intervju ali novinarska konferenca in kaj se pove ob različnih žanrih?

Kaj in kako odgovorimo uporabnikom cest in medijem: poudarek na kakovostni in prepričljivi vsebini
• Kaj povemo, ko smo vprašani?
• Katere so pasti odgovarjanja?
• Česa ne smete reči?
• Na kaj smo pozorni pri odgovarjanju?
• Kako sami vplivamo na to, kaj bo objavljeno oziroma lahko dosežemo da je objavljeno to, kar mi želimo?
• Katere besede izberete pri odgovarjanju?
• Priprava osebne izkaznice podjetja – kakšna je učinkovita kratka predstavitev in kaj vključuje (o podjetju, vas)

Poznavanje osnov kriznega komuniciranje
• Kaj in kako odgovorimo?
• Priprava na krizno komuniciranje.
• Pasti kriznega komuniciranja.
• Priprava izjav in treniranje izjav.

Spoznavanje osnov nastopanja in neverbalne komunikacije
• Kaj sporoča neverbalna komunikacija
• Osnove nastopanja

Kako komuniciramo v težjih situacijah
• Komunikacja po telefonu
• Kaj naredimo, ko imamo pred sabo jezne stranke?

Nenehno: delo na konkretnih primerih.

Delavnico bo vodila Andreja Jernejčič Vizjak.

Andreja Jernejčič Vizjak je direktorica podjetja Lin&Nil, specializiranega za pomoč pri sodelovanju z mediji, nastopanju in komunikaciji ter svetovanje in poslovni coaching. Svoje menedžerske izkušnje je nabirala kot izvršna direktorica, direktorica korporativnega komuniciranja za Slovenijo in jugovzhodne države pri IBM Slovenija ter kot pomočnica uprave na SIJ – Slovenski industriji jekla. Pred tem je bila v piaru kot tiskovna predstavnica obrambnega ministra v času vstopanja Slovenije v Nato in pomočnica direktorice na Uradu vlade za informiranje. Svojo kariero pa je začela v medijskem svetu. V več kot 20-letnih izkušnjah je kot novinarka in pozneje urednica delala tako v tiskanih, radijskih kot tudi televizijskih medijih (Radio Slovenija, TV Slovenija, Pop TV, Dnevnik, Finance ipd.). Ena od njenih osrednjih funkcij je tudi svetovanje tako pri nas kot v tujini. Predava, piše in vodi delavnice o piaru, graditvi osebnega piara, javnem nastopanju, internem komuniciranju, uspešnem prodajanju projektov klientom, kako narediti dobro power point prezentacijo tako v Sloveniji kot v tujini, pogajanju in prepričevanju. Je avtorica dveh knjig razprodane Kako uspešno sodelovati z mediji – priročnik za vsakogar in prvega celostnega priročnika pri nas za vse vrste nastopanj Skrivnosti javnega nastopanja.

INFORMACIJE IN PRIJAVE

Prijave sprejemamo najkasneje do 8. januarja 2015 oziroma do zapolnitve mest po e-pošti: info@educenter.si, preko spletne strani ali po pošti na naslov: EDUCENTER d.o.o., Mesarska cesta 40, 1000 Ljubljana.

Število mest je omejeno. Upoštevali bomo vrstni red prijav. Pisne odjave upoštevamo tri delovne dni pred izvedbo, sicer zaračunavamo administrativne stroške v višini 30% kotizacije. Pri neudeležbi brez odjave kotizacije ne vračamo.

Več informacij dobite po telefonu 041 348 364 ali na info@educenter.si

Prijavnica komuniciranje z javnostjo pri izvajanju zimske službe

KOTIZACIJA

Kotizacija znaša 240,00 EUR in vključuje DDV in postrežbo med odmorom.

Kotizacijo nakažite najkasneje do 14. januarja 2015 na transakcijski račun SI56 3400 0101 5589 394, sklic 00 201-15, proračunski uporabniki pa v 30. dneh po prejemu računa. Ostali podatki za plačilo: EDUCENTER d.o.o., Mesarska cesta 40, 1000 Ljubljana, ID za DDV: SI88503313.

 

Prijava na: Komuniciranje z javnostjo pri izvajanju zimske službe

Prijave za dogodek so zaprte.

Zemljevid


Nalaganje mape ....